یک مدرسه کانکسی استان مرکزی حذف می‌شود

اراک - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: مدرسه کانکسی روستای شمس آباد از توابع بخش قره کهریز شهرستان شازند با همت خیر مدرسه ساز این استان حذف می‌شود.

«حسین محمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با همت خیر مدرسه ساز استان مرکزی شرکت سنگ منگنز فولاد ایراد، معدن شمس آباد به صورت تمام خیر ساز ساخته می شود.

وی ادامه داد: روستای شمس آباد در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرستان شازند قرار دارد و اکنون ۱۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی در فضای آموزشی کانکسی به تحصیل اشتغال دارند که با بهره برداری از این طرح این مدرسه کانکسی حذف می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی ساخت این فضای آموزشی از یک ماه آینده در روستای شمس آباد از توابع بخش قره کهریز شهرستان شازند آغاز می شود.

۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha