۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84807625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۵۱۰ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری نصب شد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری از نصب ۵۱۰ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های استان خبر داد و گفت: نصب دستگاه کارتخوان در راستای اجرای طرح فروش نان با کارتخوان هوشمند در استان اجرایی شده است.

نعمت‌الله تقی‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون ۸۶۰ واحد نانوایی در استان فعال است که سایر واحدهای نانوایی نیز به این سامانه مجهز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بانک سپه مجری طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها برای فروش نان است و دستگاه‌های کارتخوان به صورت رایگان در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گیرد ،گفت: در صورت بروز مشکل در سیستم‌های کارتخوان سه شماره تلفن بانک سپه ۳۲۲۲۶۰۹۷۴، ۳۲۲۲۱۷۹۹  و ۳۲۲۴۱۶۷۵ در نظر گرفته شده است.

این مسوول استان اظهار داشت: در راستای تشویق نانوایی‌ها برای استفاده از دستگاه کارتخوان نیز هر شب به میزان ۱۵ درصد فروش نان به عنوان تشویقی به حساب نانوایی‌ها وجه واریز می‌شود.

تقی‌زاده افزود: براساس آمار هم‌اکنون دورریز نان در سطح کشور ۳۰ درصد است که می‌توان با افزایش میزان آموزش به نانوایی‌ها و همچنین افزایش نظارت بر نمحوه پخت نان این میزان را کاهش داد.

به گفته وی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و نان و پیشگیری از قاچاق آرد و بالابردن کیفیت نان  از اهداف مهم اجرای فروش نان با دستگاه کارتخوان هوشمند است که در این طرح محدودیت خاصی برای خرید نان برای افراد وجود نداشته و قیمت این محصول افزایشی ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم اکنون در بسیاری از مناطق روستایی و عشایری استان نان مورد نیاز خانوار در خانه پخت می‌شود، گفت: توزیع آرد روستایی و  عشایری مانند گذشته ادامه دارد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha