۹ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84807508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر دادگستری: تولیدکنندگان بدون مجوز سازمان حمایت، اجازه افزایش قیمت ندارند

همدان- ایرنا- وزیر دادگستری با بیان اینکه تمام تلاش دولت سیزدهم تامین امنیت، آسایش و معیشت مردم است، گفت: تولیدکنندگان بدون اجازه سازمان حمایت از تولید و مصرف‌کنندگان اجازه افزایش قیمت را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "امین‌حسین رحیمی" روز پنجشنبه در یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر افزود: ما یک شرمندگی و عذرخواهی به مردم بدهکاریم که به واسطه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اذیت شدند.

وی اظهار داشت: هیچ علاج و چاره‌ای جز اصلاح ارز ترجیحی و مردمی‌سازی یارانه‌ها نبود و رئیس جمهور آبروی خود را برای اجرای درست این طرح وسط گذاشت.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها قابل قبول نیست و باید کنترل شود، خاطرنشان کرد: در این راستا دولت مصمم است تسلط خود را بر بازار افزایش دهد.

رحیمی با اشاره به برگشت قیمت‌ها بر مبنای قیمت‌های ۳۱ اردیبهشت امسال بیان کرد: تولیدکنندگان بدون اجازه سازمان حمایت از تولید و مصرف‌کنندگان اجازه افزایش قیمت را ندارند.

به گفته وی دولت شبانه‌روز به فکر مردم است و تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا جلوی افزایش قیمت‌ها و بی‌نظمی‌ها را بگیرد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه دولت هرگز اجازه نمی‌دهد مردم ناراحت و آزرده خاطر شوند، ادامه داد: مشکلات زیاد است و بدون شک به برکت خون شهدا و با همراهی مسئولان و مردم این مشکلات کم خواهد شد و برای کاهش مشکلات شب و روز نمی‌شناسیم.

رحیمی گفت: هم رهبر معظم انقلاب، هم آیت‌الله رئیسی و تمامی مسئولان تدبیر می‌کنند تا امورات کشور به درستی انجام شود.

وی یادآور شد: آن چیزی که کمک می‌کند امورات کشور تدبیر شود، روح شهدا و دعای خانواده‌های معظم شهداست.

وزیر دادگستری تصریح کرد: بیش از ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی تحریم است و با وضعیتی که هم اکنون داریم و دشمنان دائم در حال توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند، وظیفه ما تامین امنیت و آسایش مردم است و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر یک هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha