۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84807021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور ارتباطی شهرکرد به اصفهان بازگشایی شد

۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 84807021
محور ارتباطی شهرکرد به اصفهان بازگشایی شد

شهرکرد - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر ارتباطی شهرکرد به اصفهان که از ساعات اولیه صبح پنجشنبه به دلیل واژگونی تانکر سوخت در محدوده استحفاظی اصفهان مسدود شده بود، پس از انجام اقدامات ایمن‌سازی، بازگشایی شد.

حامد ایرج‌پور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مسیر ارتباطی شهرکرد به اصفهان در محدوده تونل گردنه رخ از جمله پرترددترین محورهای مرزی استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان است که صبح پنجشنبه به دلیل واژگونی تانکر سوخت حامل بنزین در محدوده استحفاظی استان اصفهان و نشت مواد سوختی، به طور موقت مسدود و اقدامات ایمن‌سازی و جابه جایی تانکر به وسیله جرثقیل اعزامی از راهداری شهرکرد با سرعت انجام شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری هر ۲ استان در این حادثه، برنامه پاک‌سازی، ایمن‌سازی و رفع مسدودیت را دنبال کردند، تصریح کرد: با توجه به سرعت بالای شعله‌ور شدن بنزین و خطرات ناشی از آن، مسیر تا حصول اطمینان کامل از ایجاد ایمنی لازم به مدت پنج ساعت مسدود ماند و خودروهای عبوری به جاده‌های جایگزین سامان و تونل فجر هدایت شدند.

ایرج‌پور یادآور شد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت و هم‌اکنون با تکمیل اقدامات لازم و ایمن سازی، مسیر برای تردد به صورت کامل بازگشایی شده است.

به گزارش ایرنا، در محور ارتباطی شهرکرد - اصفهان از مسیر تونل رُخ که به عنوان یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی این ۲ استان شناخته می‌شود، به طور میانگین در هر شبانه‌روز بیش از ۱۹ هزار تردد به ثبت می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha