صنعت لوازم خانگی ایران  بر تحریم پیروز شده است

اصفهان- ایرنا- مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی و اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز صنعت لوازم خانگی در ایران بر تحریم پیروز شده و خودکفایی در این زمینه محقق شده است.

محسن شکر الهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یکی از واحدهای صنعتی تولید لوازم خانگی در اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: صنعت لوازم خانگی ایران امروز به سطح چهارم از توسعه و تحقیق و طراحی پایه در او بی ام رسیده است.

وی ادامه داد: این نوید را به مردم عزیز کشورمان می دهیم که تا سه سال آینده به مدیریت راهبردی در این صنعت و سطوح تحقق یافته مدیریت استراتژیک در این صنعت خواهیم رسید.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی و اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از تولید کنندگان اظهار داشت: دولت سیزدهم بعنوان دولت بازار ساز خواهد بود و کمک های لازم را به بخش خصوصی ارائه خواهد داد تا بتوانند به سمت تامین بیشتر نیازهای داخل و توسعه صادرات گام بردارند .

وی اضافه کرد: در مجموعه وزارت صمت با حمایت از تولید کنندگان می‌کوشیم تا بومی سازی دانش طراحی را در کشور شکل دهیم و این موضوع در فرآیند و تولید محصول و استفاده از فناوری های جدید خود را نشان خواهد داد.

شکرالهی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های کلان که با همکاری بخش خصوصی و مجموعه‌های دانش بنیان و دانشگاهی انجام شده امیدواریم بتوانیم زنجیره ارزش را بصورت کامل در کشور محقق کنیم و کیفیت و کمیت محصولات تولیدی را توسعه دهیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha