۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84806810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دادگستری میامی: ۲ هزار و ۵۷۵ پرونده سال گذشته رسیدگی و مختومه شد

شاهرود - ایرنا - رییس دادگستری میامی گفت: ۲ هزار و ۵۷۵ پرونده سال گذشته در شعب دادسرا و دادگاه این شهرستان با تلاش مجموعه دادگستری رسیدگی و مختومه شد.

حمید اولادی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تسریع در کاهش و اطاله دادرسی از اهداف مهم دادگستری محسوب می‌شود، افزود: پرونده‌های بررسی شده نسبت به تعداد ورودی به دستگاه قضایی این شهرستان عملکرد مثبتی داشت.

وی ابراز داشت: در سه ماهه نخست امسال علاوه بر پرونده‌های انتقالی از سال گذشته تعداد ۶۶۲ پرونده حقوقی و کیفری تشکیل شد و ۶۶۴ پرونده مختومه شد.
رییس دادگستری میامی با اشاره به اینکه هوشمندسازی ارائه خدمات و استفاده از ابزارهای بومی در دادگستری این شهرستان در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: ارسال ابلاغیه‌ها به شیوه سنتی منسوخ شده و تنها از طریق سامانه ثنا امکان پذیر است.

اولادی بسترسازی مناسب الکترونیکی از طریق سامانه به منظور ارتباط مردم با قاضی پرونده را مفید خواند و تصریح کرد: این طرح در ارائه خدمات به بخش‌هایی از جمله کالپوش  و منطقه فرومد که مسافت زیادی با مرکز شهرستان دارند، بسیار مفید است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی سامانه استعلام نیز بررسی جرایم اقتصادی و شناسایی اموال افراد تسهیل می‌شود، افزود: امنیت موجود در سطح شهرستان و کاهش جرایم مرهون همکاری بسیار خوب مردم و تعامل نیروهای امنیتی و انتظامی با مجموعه دستگاه قضا است.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha