روند جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری تسریع شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر رییس جمهور در خردادماه و تصویب اعتبارات برای توسعه این استان گفت: روند جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به این استان سرعت یابد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در شورای معاونان استانداری تاکید کرد: فرایندهای مرتبط با تسهیلات اختصاص یافته به استان در سفر آیت‌الله رئیسی باید تسریع و تسهیل شود.

وی افزود: اجرایی شدن تمامی مصوبات سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری باید در اولویت کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

حیدری تصریح کرد: با مدیرانی که در جذب تسهیلات در نظر گرفته شده در سفر رییس‌جمهور به استان کوتاهی کرده‌اند برخورد می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در جلسه آینده شورای معاونان نسبت به ارائه عملکرد خود در این حوزه اقدام کنند.

وی تقویت روحیه همدلی و هم‌افزایی بین مسئولان استانی برای رفع مشکلات را ضروری دانست و یادآور شد: دوران مسئولیت کوتاه است و مدیران بدانند که بایستی از این فرصت به بهترین شکل برای خدمت به مردم استفاده کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بنده با هیچ‌کس عهد اخوت نبسته‌ام و در مباحث مدیریتی با هیچ فردی تعارف ندارم.

وی با اشاره به تقسیم وظایف بین معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی مسئولیت فعالیت‌های عمرانی را دارد، معاون هماهنگی امور اقتصادی، مسائل اقتصادی را پیگیری می‌کند و اختیارات لازم به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در حوزه انتصاب‌ها و مسائل امنیتی داده شده است.

حیدری تاکید کرد: معاونان استاندار باید در حیطه وظایف و اختیارات واگذار شده به مسئولیت‌های خود عمل کنند و پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه سال‌جاری در بیست و چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha