آماده باش شرکت توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان برای تامین برق پایدار مراکز آزمون سراسری

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: تمامی تیم‌های عملیاتی این شرکت برای تامین برق پایدار محل‌های برگزاری آزمون سراسری، در حالت آماده باش کامل هستند.

خلیل عوض‌زاده روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۵ تیم عملیاتی شرکت توزیع برق استان با ۲۵ مولد تامین برق سیار، اماکن برگزاری آزمون سراسری را پوشش می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در کشور و به تناسب آن در سیستان و بلوچستان، شاهد افزایش مصرف برق در این استان هستیم که با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در شرکت توزیع برق این منطقه، تا این لحظه مشکل خاصی در تامین برق پایدار مشترکان وجود نداشته است.

وی ادامه داد: هم اکنون شبکه‌های توزیع برق استان برای تامین برق پایدار در وضعیت مطلوب و تحت کنترل هستند و علاوه بر این در زمان برگزاری آزمون سراسری به دلیل حساسیت موضوع، گروه‌های این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

عوض‌ زاده خاطر نشان کرد: از همه مشترکان سیستان و بلوچستان در خواست داریم با رعایت راهکارهای ساده اما مهم مصرف برق، ضمن تامین آرامش فکری آینده سازان کشور در زمان برگزاری آزمون، خادمان خود را در صنعت برق یاری کنند.

به گزارش ایرنا، ۶۶ هزار و ۸۴۱ داوطلب در پنج رشته تحصیلی از هشتم تا ۱۱ تیرماه در آزمون سراسری با یکدیگر به رقابت می پردازند که از این تعداد ۵۹ درصد خانم و ۴۱ درصد مرد هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha