رییس تعزیرات شاهرود: ۷۷۲ پرونده بهار امسال مختومه شد

شاهرود - ایرنا - رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: ۷۷۲ پرونده تعزیراتی در حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان طی سه ماهه نخست امسال پس از بررسی‌های لازم با صدور رای ۶۷ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۷۰۹ هزار ریالی مختومه شد.

حسین سعدالدین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع پرونده‌هایی که طی سه ماهه نخست امسال وارد تعزیرات حکومتی شاهرود شد، ۶۶۴ فقره مربوط به کالا و خدمات، ۱۱۹ فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۴۵ فقره  نیز در بخش بهداشت، دارو و درمان بود.

وی با بیان اینکه تعداد هفت پرونده در حوزه کالا و خدمات از سال گذشته منتقل شد، ابراز داشت: تعداد پرونده وارده طی این بازه زمانی۶۶۴ پرونده بود که از این تعداد ۶۳۴ پرونده مختومه شد و ۳۷ پرونده باقی است.

به گفته وی، در این حوزه مبلغ ۳۰ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۲۲۸ هزار ریال جریمه صادر شد.

سعدالدین با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق کالا و ارز ۳۱ پرونده از سال گذشته منتقل شده بود، اظهار داشت: تعداد پرونده‌های وارده امسال در این حوزه ۱۱۹ پرونده است که از این تعداد ۹۳ پرونده مختومه و ۵۷ پرونده باقی ماند.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود ادامه داد: برای متخلفان این حوزه مبلغ ۳۶ میلیارد و ۸۹۲ میلیون و ۴۸۱ هزار ریال جریمه صادر شد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت، دارو و درمان طی سه ماه گذشته ۴۵ پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شاهرود وارد شد، افزود: تمامی پرونده‌های وارده در این حوزه بررسی و حکم ۴۲۶ میلیون ریالی برای متخلفان صادر شد.

سعدالدین ادامه داد: در مجموع تعداد ۳۸ پرونده از سال گذشته، ۸۲۸ پرونده طی سه ماهه نخست امسال مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۷۷۲ پرونده مختومه و ۹۴ پرونده دیگر باقی است.

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود ابراز داشت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات هفت روز، بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی چهار روز و قاچاق کالا و ارز ۱۶ روز بود.

وی به عملکرد سه ماهه نخست امسال در اجرای احکام این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان از سال گذشته ۴۴ پرونده باقی بود و طی این بازه زمانی نیز ۷۱۲ پرونده وارد شد که از این تعداد ۵۴۴ پرونده مختومه و ۲۱۲ پرونده باقی است.

سعدالدین اظهار داشت: تاکنون از رای صادره در این سه حوزه مبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۸۶ میلیون و ۶۴۴ هزار ریال وصول شده است.

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود ادامه داد: زمان میانگین رسیدگی به پرونده‌ها در واحدهای اجرای احکام در حوزه کالا و خدمات پنج روز، قاچاق کالا و ارز ۱۶ روز و بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی ۶ روز بود.

به گزارش ایرنا ، شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹هزار واحد صنفی مجوزدار است. این واحدها زیرمجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha