۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۸
کد خبر: 84802774
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

وضعیت پل مصلای شهر قم تا یک ماه آینده مشخص می شود

قم ـ ایرنا ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت: با انجام کار کارشناسی، وضعیت پل مصلا در شهر قم تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.

ابراهیم معتمدی در حاشیه برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قم در سالن جلسات بقیه‌الله (عج) معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جلسه بحث جمع‌آوری ریل متروک راه‌آهن شهر قم و نیز تصمیم‌گیری درباره پل مصلا انجام شد که کمیته فنی آن که در شهرداری تشکیل شده بود، جمع‌آوری این پل را تصویب کرده بود که البته ملاحظاتی داشت. 

وی با اشاره به مطالعاتی که در سال‌های گذشته در این زمینه انجام شده است، گفت: بنا شد که بر روی این مساله یک کار کارشناسی‌تر و دقیق‌تری انجام شود که مصوب شد؛ این کار توسط شهرداری با استفاده از مشاور طرح جامع که قرار است، تصویب شود، صورت بگیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری ریل متروک راه‌آهن شهر قم افزود: پل مصلا برای این ریل ساخته شده بود که این پل چند نقطه شهری را محبوس کرده است که می‌تواند هم در فضای شهری تاثیرگذار و هم ارزش‌افزوده داشته باشد و نیز دسترسی را راحت‌تر کند.  

معاون استاندار قم با بیان اینکه به انجام کار کارشناسی اعتقاد داریم، اضافه کرد: از این رو قرار شد که این مساله دوباره مورد بررسی قرار بگیرد و ظرف یک ماه آینده گزارش آن در جلسه‌های آینده اعلام شود.

بر اساس این گزارش، در جلسه مذکور درباره موضوع هایی همچون ریل متروک راه آهن (حدفاصل مصلای قدس تا جمکران) و پل مصلای شهر قم، توسط مدیران و کارشناسان شرکت‌کننده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، بخش دوم عملیات اجرایی طرح جمع‌آوری ریل‌های متروک راه‌آهن شهر قم (از ایستگاه مرکزی راه‌آهن تا ایستگاه جمکران به طول هفت کیلومتر) شروع شده و در حال انجام است و بخش نخست آن نیز به طول هشت کیلومتر در حاشیه بلوار امام رضا(ع) به پایان رسیده است.      

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha