۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84801208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامیون حامل مرغ زنده در شهرستان درمیان متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون، هزار و ۴۳۰ قطعه مرغ زنده غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید رضا حسینی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان درمیان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، هزار و ۴۳۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوزهای بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و قطعات خودرو در زیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان پنج سارق به همراه ۲ نفر مالخر را دستگیر و سه فقره سرقت نیز کشف کردند.

سرهنگ هادی سلمانی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شهرستان زیرکوه، در این خصوص پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان زیرکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک باند پنج نفره سارقان را شناسایی کردند و در چند عملیات جداگانه به همراه ۲ نفر مالخر در مخفیگاه‌شان آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان کرد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با رو به‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سه فقره سرقت قطعات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha