سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند

یاسوج- ایرنا- بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان بازرسی این استان به عنوان سازمان پیشرو در میان دیگر استان های کشور، در حمایت از شرکت های دانش بنیان بوده است.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی صالحی روز شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: یکی از کارهای مهم این سازمان مطالبه گری از مدیران در جهت اجرای وظایف آنها در راستای تحقق شعار سال است.

وی افزود: بیش از یک دهه از نام گذاری سال ها با عناوین اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب می گذرد در ادامه همین توجهات و اهمیت موضوع امسال نیز به نام تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی نام گذاری شده که نشان دهنده توجه به اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم است.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی پشتوانه علمی دارد و اجرای تکالیف مشخص شده در خصوص این امر باعث ایجاد زیرساخت ها و ایجاد اشتغال در کشور می شود.

صالحی عنوان کرد: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد جوان ترین پارک کشور است که تعداد شرکت های دانش بنیان آن محدود است.

وی ابراز داشت: کارگروه حمایت از شرکت های دانش بنیان در این استان تشکیل شده و با حدود هشت مدیر استانی نشست برگزار شده است.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تاکنون مشکلات ۶ شرکت دانش بنیان در استان بررسی و مسائل همه آن ها رفع شد.

صالحی تصریح کرد: بحث مالیات یکی از عمده مشکلات این شرکت ها بود که با رایزنی های انجام شده مشکلات آن ها برای همیشه در استان رفع شد.

وی ادامه داد: ۲ بحث عمده در استان در خصوص شرکت های دانش بنیان در استان مطرح است که شامل عدم آشنایی مدیران با ماهیت شرکت های دانش بنیان و آگاهی نداشتن شرکت های دانش بنیان با قوانین مناقصه است.

صالحی تاکید کرد: دوره آموزشی لازم برای شرکت های دانش بنیان در حال برگزاری است تا قوانین لازم را یاد بگیرند و مشکلات آن ها رفع شود.

وی افزود: با توجه به شعار سال و اهمیت شرکت های دانش بنیان، در صورتی که هر مدیری به تکالیف خود در زمینه شرکت های دانش بنیان اقدام نکند با وی به جد برخورد خواهد شد.


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha