قهرمانان مسابقات دو نفره تور جهانی تنیس گرید ۵ ارومیه مشخص شدند

ارومیه - ایرنا - ششمین روز تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ITF گرید ۵ ارومیه برگزار شد و تیم‌ دو نفره ترکیه در بخش پسران و تیم مشترک تنیسور آفریقای جنوبی و کشورمان در بخش دختران قهرمان مسابقات شدند.

رییس هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ITF گرید ۵ ارومیه در بخش دو نفره پایان رسید و فینالیست‌های مسابقات انفرادی نیز مشخص شدند.

محمدطاهر صمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رقابت‌های نیمه نهایی انفرادی پسران «امیرعلی قوام» و «یونس طلاور» با برد مشابه دو بر یک مقابل دو تنیسور ترکیه‌ای «احمت آتابای» و «محموت برا بنیچی» به مسابقه فینال راه یافتند.

رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: در انفرادی دختران «مهرانه ظهوریان» در دیداری نفس گیر ۲ بر یک «ووزوکو امدولالوا» از آفریقای جنوبی را شکست داد تا یکی از دو فینالیست لقب بگیرد و «ادا نومانوگلو» از ترکیه با برد ۲ بر صفر مقابل «آنیتا مهره کش» فینالیست شد.

صمدیان اظهار کرد: در فینال دو نفره پسران در رقابت دو تیم از ترکیه در نهایت «محموت برا بنیچی و آریل کایرا تونا» ۲ بر یک تیم «احمت آتابای و ایبراهیم فورکان دنیز» را شکست دادند و مقام قهرمانی تور ارومیه را کسب کردند.

وی ادامه داد: اما در بخش دختران و در مسابقه دو نفره، تیم مشترک «ووزوکو امدولولوا از آفریقای جنوبی و فاطمه سادات زنجانی» مقابل «ادا نومانوگلو از ترکیه و رومینا زینالی تنیسور ارومیه‌ای» ۲ بر صفر و با امتیازات ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ پیروز و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

صمدیان اضافه کرد: مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه فردا با برگزاری مسابقات فینال دختران و پسران از ساعت ۱۶ پیگیری و در نهایت با برگزاری مراسم اختتامیه پایان خواهد یافت.

رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با حضور یکصد تنیسور از ۸ کشور جهان در زمین‌های تنیس شهید باکری ارومیه در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات برعهده سامان حسنی داور نشان نقره کشورمان است و آندرانیک نجاریان به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha