رییس کل دادگستری هرمزگان به مطالبات ۲۱۴ نفر از شهروندان بندرعباسی رسیدگی کرد

بندرعباس-ایرنا- همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه و به منظور پاسخگویی و سرعت دهی در رسیدگی به مطالبات مردم، رییس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۴ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع شهر بندرعباس دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی قهرمانی روز جمعه در حاشیه این دیدار مردمی اظهارداشت: عمل به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور مسوولان قضایی در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به اشکال مختلف و اجرای سیاست های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و سرعت دهی در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهم‌ترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در اقصی نقاط استان هرمزگان است.

وی تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رییس و اعضای شورای قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، ضمن استماع مطالبات ۲۱۴ نفر از شهروندان، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مردم دستورهای لازم صادر شد.
گفتنی است؛ در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوع های مختلف حقوقی و قضایی همچون سرعت بخشیدن در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی ارائه کردند.
به مناسبت هفته قضاییه، برپایی میز خدمت مسوولان قضایی استان هرمزگان همزمان با بندرعباس در میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha