۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84800224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت شهرکرد: قوه قضاییه کارنامه درخشانی دارد

شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای ۷تیرماه گفت: مجموعه قوه قضاییه با عمل به وظایف خود، کارنامه درخشانی دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: امید است مجموعه قوه قضاییه همچنان به وظایف خود به‌درستی عمل کند تا کارنامه درخشان و موفقی داشته باشد.

وی با اشاره به توفیق نیروی انتظامی در دستگیری سارقان اخیر افزود: باید دقت کنیم تا کشور در مسیر و محیطی پاکیزه هدایت و قرار داده شود.

فاطمی همچنین تصریح کرد: بهزیستی وظیفه بزرگ، خطیر و سنگین خود را به‌درستی انجام دهد و بداند رسیدگی به بیماران و محافظت از افراد معلول، ضعیف و درمانده از پُررنگ‌ترین اقدامات پسندیده در این دوران است.

وی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه یادآور شد: متاسفانه هر از چندگاهی برخی افراد بی‌اطلاع، مدعی می‌شوند بحث حجاب این‌گونه که آقایان می‌گویند، نیست این در حالی است که سند ما قرآن است و حداقل در ۲ سوره نور و احزاب از قرآن، به‌صورت مستقیم به مساله حجاب اشاره و تاکید شده است.

وی گفت: تصویربرداری از مجالس عروسی که برخی از بانوان حجاب ندارند اقدام مناسبی نیست.

فاطمی تاکید کرد: آنان که مراقب خود نیستند در معرض خطر بیشتری هستند و خانواده‌ها باید از ابتدا بکوشند بدون اینکه فرزند را اذیت کنند با حجاب، محرم و نامحرم آشنا شوند.

وی افزود: رسانه ملی برای حجاب، نماز و سایر امور دینی به‌عنوان یک سازمان در جمهوری اسلامی، وظیفه تبلیغ و اطلاع‌رسانی را برعهده دارد.

به گزارش ایرنا،  به‌مناسب هفته دادگستری و هفته مبارزه با مواد مخدر، میز خدمت دادگستری و نمایشگاهی از فعالیت‌های اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha