بیش از ۳۰ هنرمند با کمیته امور هنری جشنواره تئاتر کودک همدان همکاری می‌کنند

همدان- ایرنا- رئیس کمیته امور هنری و سالن‌های بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، گفت: بیش از ۳۰ هنرمند در طول برگزاری جشنواره با این کمیته همکاری می‌کنند. 

کیانوش بهروزپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امور هنری و سالن‌ها شامل ۲ کمیته‌ است که در کنار دیگر کمیته‌ها در جشنواره فعالیت دارد. 

وی با بیان اینکه اهمیت این کمیته به دلیل ارتباط مستقیم با هنرمندان و مهمانان حاضر در جشنواره است، افزود: علاوه بر این؛ بدنه کمیته و تمام عوامل آن را هنرمندان تشکیل می‌دهند.

بهروزپور با اشاره به اینکه کمیته امور هنری و سالن‌ها ارتباط مستقیمی با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دارد، تصریح کرد: این کمیته متعلق به هنرمندان عرصه تئاتر است و هنرمندان همدانی برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره تلاش زیادی می‌کنند. 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با اعلام اینکه بیش از ۳۰ هنرمند همدانی با این کمیته همکاری می‌کنند، گفت: هنرمندان در امور سالن‌ها به عنوان مدیر و راهنما فعالیت می‌کنند و کمیته امور هنری نیز مسئولیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی را بر عهده دارد. 

به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، از اول تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.

این جشنواره با حضور ۷۰ گروه نمایشی داخلی و خارجی برگزار می شود، ۵۰۰ اثر از گروه های نمایشی داخلی و خارجی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری اولیه ۷۰ گروه نمایشی به این دوره از جشنواره راه یافتند.

در این دوره از جشنواره گروه های نمایشی از پنج کشور ایتالیا، یونان، ارمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند و با دیگر راه یافتگان به این رویداد رقابت می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha