۵۲ طرح ایمن سازی راه‌ها در آذربایجان‌غربی فعال است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۵۲ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها در این استان فعال است که اعتبار آنها به سه هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال می‌رسد.

پیمان آرامون روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصلاح نقاط پرتصادف در سه راهی قره ضیاءالدین، سه راهی اویواوغلی و سه راهی آبگرم، تعریض و ایمن سازی محور ارومیه - اشنویه، روکش آسفالت محورهای تکاب – شاهین دژ و ارومیه – سرو و اصلاح و روکش آسفالت محور تکاب - دندی از جمله مهمترین این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: از ۵۲ پروژه فعال نگهداری راه‌های استان درحال حاضر هفت پروژه درمرحله اتمام و آستانه بهره برداری بوده و ۲۱ پروژه نیز به پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: اجرا و روکش و لکه گیری آسفالت ۸۰ کیلومتر از محورهای استان از دیگر اقداماتی است که با ۵۳ هزار تن آسفالت در محورهای استان عملیاتی شده است.

آرامون اظهار کرد: محورهای شریانی سرو، محور فرعی پسوه و محور اصلی میاندوآب – مهاباد بخشی از محورهای زیر پوشش  عملیات اجرای آسفالت و روکش هستند.

وی گفت: حدود ۳۰۰ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی نیز به صورت شانه سازی و چاله پرکنی توسط ادارات شهرستان مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار کیلومتر مسیر ارتباطی دارد و ایمن سازی و مناسب سازی آنها در اولویت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha