عملیات اجرایی طرح ۳۳۶ واحدی طرح نهضت‌ ملی مسکن در اسفراین آغاز شد

بجنورد- ایرنا - عملیات ساخت مجتمع مسکونی ۳۳۶ واحدی امام رضا(ع) در قالب طرح نهضت ملی مسکن روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان اسفراین خراسان شمالی کلنگ‌زنی شد.

رییس اداره راه و شهرسازی اسفراین در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت ۳۱ هزار و ۶۴۵ متر مربع در حاشیه جنوبی شهرک شهدای مقاومت شهر اسفراین ساخته می شود.

مجید علی‌اکبریان، زمان پیش بینی شده برای اجرای این طرح را ۲ سال اعلام و بیان کرد: هم اکنون هزار و ۲۶۶ واحد مسکونی در قالب چهار طرح نهضت ملی مسکن در شهر اسفراین در حال ساخت است و علاوه بر آن بیش از هزار واحد مسکونی نیز به صورت خودمالکی توسط افراد دارای زمین سنددار، با استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا اجرا است.

وی افزود: برای شهرستان اسفراین در افق پنج ساله، ساخت پنج هزار مسکن پیش بینی شده است که با پیشتازی اسفراین در این حوزه تاکنون ۵۰ درصد هدف پنج ساله به اجرا درآمده است.

وزیر راه و شهرسازی، که روز پنجشنبه در قالب بیست و ششمین سفر استانی کاروان دولت به خراسان شمالی، وارد اسفراین شده از روند اجرای پروژه های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن قائم‌ و ساریگل این شهرستان نیز بازدید کرده و میزان پیشرفت این طرحها و مشکلات پیش روی آنها را بررسی کرد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه در بیست و ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، استاندار و جمعی از مسوولان استانی وارد بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha