۲ تیر ۱۴۰۱، ۱:۳۶
کد خبرنگار: 815
کد خبر: 84799007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان ملل حمله مرگبار یک صهیونیست به جوانی فلسطینی را محکوم کرد

نیویورک – ایرنا- سازمان ملل متحد حمله مرگبار یک شهرک نشین صهیونیست به جوانی فلسطینی را که منجر به شهادت او در کرانه باختری شد، محکوم کرد و خواستار پاسخگویی عاملان این جنایت شد.

فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: تور ونسلند، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح خاورمیانه، حمله مرگبار دیروز به یک مرد فلسطینی به نام "علی حرب" توسط یک شهرک نشین اسرائیلی در نزدیکی سلفیت در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد.

معاون سخنگوی سازمان ملل با تسلیت صمیمانه به خانواده علی حرب به نقل از هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح خاورمیانه گفت: عاملان این خشونت باید پاسخگو شوند و به سرعت به دست عدالت سپرده شوند.

منابع خبری سه‌شنبه شب از شهادت یک جوان فلسطینی در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به روستایی در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، شهرک نشینان صهیونیست به کشاورزان در روستای «سکاکا» واقع در شمال استان سلفیت حمله کردند.

بر اساس این گزارش، یکی از شهرک نشینان با جسم برنده و تیز به «علی حسن حرب» حمله و این جوان ۲۸ ساله فلسطینی را زخمی کرد که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

پیش تر نیز شهرک نشینان صهیونیست به روستای فلسطینی «قریوت» در جنوب نابلس یورش بردند و به خانه‌ها و ساکنان آن حمله کردند.

شهرک نشینان افراطی صهیونیست با پشتیبانی و همراهی نظامیان رژیم اشغالگر همواره به خانه‌های فلسطینیان در روستاهای جنوب نابلس یورش و حمله می‌کنند.

از سوی دیگر، منابع خبری فلسطین صبح امروز سه‌شنبه از بازداشت ۲۰ فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی دیروز هم در ادامه تجاوزات علیه خبرنگاران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، «مصعب قفیشه» خبرنگار ۲۹ ساله فلسطینی را پس از حمله به خانه‌اش در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری بازداشت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha