تنیسورهای آذربایجان‌غربی در انفرادی پسران به یک چهارم و در دونفره دختران به نیمه نهایی راه یافتند

ارومیه - ایرنا - رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: در چهارمین روز تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ITF ارومیه، تنیسور استان در انفرادی پسران به یک چهارم نهایی صعود کرد و دختر تنیسور استان نیز در دونفره دختران به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

محمدطاهر صمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رقابت‌های دور دوم انفرادی پسران، «امیرحسین نبیلو» تنیسور ارومیه‌ای با شکست ۲ بر صفر «دنیز تور» از ترکیه و با امتیازات ۶ بر ۳ و ۷ بر ۶ به یک چهارم نهایی صعود کرد و «امیررضا آرمیون» دیگر تنیسور ارومیه‌ای برغم برد ۶ بر ۳ در ست نخست در دو ست دیگر با آسیب دیدگی ۱ بر ۶ و ۶ بر ۷ شکست خورد و از صعود به دور بعد بازماند.

وی ادامه داد: در سایر رقابت‌ها در این بخش از رقابت‌ها، «امیرعلی قوام»، «سامان رضائیان» و «یونس طلاور» از کشورمان به همراه «احمت آتابای» و «محموت برا بینیچی»، «آریل کایرا تونا» از ترکیه راهی دور یک چهارم نهایی شدند.

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: در انفرادی دختران «فاطمه سادات زنجانی»، «مهرانه ظهوریان»، «آنیتا مهره کش» و «مهرانا سلیمانی پور» از کشورمان بهمراه «ووزوکو امدولولوا» از آفریقای جنوبی، «رناتا گارائه وا» از روسیه و «زینپ آکین باروت» و «ادا نومانوگلو» از ترکیه با شکست حریفان خود به جمع هشت تنیسور برتر رقابت‌ها راه یافتند.

صمدیان افزود: در رقابت‌های دو نفره پسران تیم دو نفره «امیررضا آرمیون و کیارش حنیفی» از ارومیه بدلیل آسیب دیدگی آرمیون از رقابت با «احمت آتابای و ایبراهیم فورکان دنیز» از ترکیه انصراف و شانس صعود به نیمه نهایی را از دست داد.

وی ادامه داد: در سه بازی دیگر دونفره پسران تیم‌های «امیرعلی قوام و یونس طلاور» و «محمدپارسا افسری و سام پازوکی» از کشورمان و تیم «محموت برا بنیچی و آریل کایرا تونا» از ترکیه راهی نیمه نهایی شدند.

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی ادامه داد: در رقابت های دونفره دختران، تیم مشترک دو نفره «ادا نومانوگلو از ترکیه و رومینا زینالی تنیسور ارومیه‌ای» با برد ۲ بر صفر و با امتیازات ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ مقابل تیم «زینپ اکین باروت و رونا مودریسوگلو» از ترکیه پیروز و راهی نیمه نهایی شدند.

صمدیان اضافه کرد: در رقابت‌های دیگر تیم مشترک «کایرا سیدارت چتنانی از هندوستان و گلنسا اکبری»، تیم مشترک «رناتا گارائه‌وا از روسیه و نیلی آتفی» و تیم مشترک «ووزوکو امدولولوا از آفریقای جنوبی و فاطمه سادات زنجانی» به نیمه نهایی رسیدند.

رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با حضور یکصد تنیسور از ۸ کشور جهان در زمین‌های تنیس شهید باکری ارومیه در حال برگزاریست.

یادآور می‌شود سرداوری این مسابقات برعهده سامان حسنی داور نشان نقره کشورمان است و آندریرک نجاریان به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha