۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84798630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو حادثه رانندگی در پاکدشت ۴ مصدوم برجای گذاشت

پاکدشت- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت گفت: بر اثر وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی پاکدشت، ۴ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

احمد تاجیک روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکشت ساعت ۱۴ امروز با اطلاع از وقوع حادثه رانندگی در محور پاکدشت – قلعه‌نو املاک بلافاصله به محل اعزام شده و با همراهی عوامل آتش‌نشانی قرچک، نسبت به ایمن‌سازی منطقه اقدام کردند.

وی اظهار داشت: در این حادثه دو دستگاه کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که در اثر این تصادف، یکی از کامیون‌ها از محور اصلی خارج و در حاشیه راه واژگون شده بود.
تاجیک گفت: عوامل آتش‌نشانی بلافاصله نسبت اجرای عملیات رهاسازی اقدام کرده و پس از خارج کردن دو مصدم حادثه، آنان را تحویل اورژانس داده و به بیمارستان منتقل کردند.

دو حادثه رانندگی در پاکدشت ۴ مصدوم برجای گذاشت


وی افزود: در حادثه دیگری که عصر امروز در محور پاکدشت – فیلستان رخ داده بود، یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک وانت‌پیکان برخورد کرده بود که پس از اجرای عملیات رهاسازی  دو راننده خودرو گرفتار در کابین، مصدومین را تحویل اورژانس داده و به بیمارستان منتقل کردند.

شهرستان پاکدشت با چندین محور فرعی به شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا متصل می‌شود که تمامی این محورها در گذشته جاده روستایی بوده و از دو باند رفت و برگشت برخوردارند.
عرض کم، نبود شانه خاکی و تاریکی مطلق در شب باعث شده تا هر از چندگاهی تصادفات متعدد منجر به فوت و جرح در آن‌ها رخ دهد.

در هفته‌های اخیر عملیات تعریض محور پاکدشت – قلعه نو املاک در شهرستان پاکدشت آغاز شده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha