۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84798296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: خدمت صادقانه مقدمه تحقق جهاد تبیین است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با تاکید بر تلاش برای تحقق جهاد تبیین در جامعه گفت: خدمت صادقانه به مردم مقدمه جهاد تبیین است لذا اگر ادارات و سازمان ها وظایف خود را بدرستی انجام دهند فضا برای این مهم فراهم خو اهد شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در همایش روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در سنندج اظهار داشت: جهاد تبیین نیاز به مقدمه دارد لذا باید کارکنان دستگاه های اجرایی درست و صادقانه خدمات خود را ارائه دهند، کارآیی از خود نشان داده و فضا را برای تبیین آماده و فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه مبلغان باید در جهاد تبیین قدم های موثری بردارند چراکه نفوذ کلام آنان در جامعه تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد، گفت: تبلیغ برای دین و رسالات الهی مصداق جهاد است لذا مبلغان دین در این راه فقط از خدا هراس دارند.

استاندار کردستان با بیان اینکه تبیین دستاوردهای امام(ره) و انقلاب مصداقی از تبلیغ دین به شمار می رود، افزود: انگیزه اصلی انقلاب این بود که کشور بر اساس شرع مقدس اسلام اداره شود و در این راه علما و روحانیون به عنوان مبلغان دینی نقش موثری ایفا کردند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس دشمن هجمه های فرهنگی خود علیه کشور و نظام را روز به روز بیشتر کرده و با بکارگرفتن ابزار هنر و رسانه،   جوانان و نوجوانان را مورد هجمه قرار داده است لذا باید همه ما بخصوص علما و روحانیون هوشیارتر از گذشته بوده و اجازه پیش روی به دشمن ندهیم.

در ادامه این آیین تعدادی از مبلغان و فعالان فرهنگی استان کردستان تجلیل شد.

یکم تیر با عنوان سالروز تاسیس سازمان تبیلغات اسلامی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha