تنها راه اصلاح جهان قیام‌لله است/ تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل

تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حضور امروز در حسینیه جماران را تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: از آنجا که قیام ایشان با هدف قیام‌لله صورت گرفت، ما نیز در این سازمان معتقدیم تنها راه اصلاح جهان چنین است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی روز چهارشنبه -۱ تیرماه- در آیین بزرگداشت روز تبلیغ و سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره ) به مناسبت تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در حسینیه جماران با اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد وجودی، شخصیت علمی و معنوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل حق حیات، بر گردن همگان دارد.

وی با اشاره به اهداف حضرت امام (ره) از قیام برای بنیانگذاری انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: زیربنای همه افکار، اقدامات،اهداف انقلاب، قیام‌لله بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه تبیین و معرفی مکتب امام خمینی(ره)، ادامه مسیر و سلوک ایشان را وظیفه امروز این سازمان برشمرد و اظهار داشت: امام راحل قیام‌لله را یادمان داد؛ امروز فهم عمیق از قیام لله ورود و همراهی عالم با مکتب امام خمینی(ره) است.

تنها راه اصلاح جهان قیام‌لله است/ تجدید میثاق با امام آرمان‌های راحل


حجت الاسلام قمی در عین حال حضور امروز در حسینیه جماران را تجدید عهد و پیمان و میثاق با امام خمینی (ره)عنوان کرد و گفت: از آنجاییکه قیام ایشان با هدف قیام لله صورت گرفت ما نیز دراین سازمان معتقدیم تنها راه اصلاح جهان قیام لله است.

حجت الاسلام قمی همچنین شاهراه مقاصد تمدنی را قیام‌لله عنوان کرد و گفت: معتقدیم برای حرکت در مسیر امام خمینی (ره) باید همگان اهل قیام لله باشند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه قیام لله یک مفهوم ذهنی نیست که برای مردم صحبت و تبیین کنیم، تصریح کرد: امروز در دوران سخت جنگ رسانه ای و تبلیغاتی جهانی باید به خودمان سخت بگیریم و با بکارگیری همه ظرفیت ها و توان برای تحقق قیام لله تلاش کنیم.

حجت الاسلام قمی با توصیه و تأکید به مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور برای تحقق قیام لله ، تصریح کرد: باید با مجموعه اقدامات و برنامه ها و فعالیت ها بتوانیم باری را از دوش امام عصر( عج ) برداشته و درعین حال مفید باشیم و برای مردم خادمی کنیم.

تنها راه اصلاح جهان قیام‌لله است/ تجدید میثاق با امام آرمان‌های راحل
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در عین حال تاکید کرد: در حسینیه جماران ضمن تجدید میثاق و عهد و پیمان با امام خمینی ره ، متعهد می شویم در قیام لله و جهاد تبیین خادمی موثر باشیم تا فتوحاتی گره گشایی شود.
در ادامه این مراسم از فعالان و برترین های حوزه تبلیغات و تبلیغ  تجلیل شدند.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha