یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با احیای واحدهای تولیدی در سمنان ایجاد شد

سمنان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با رفع موانع و احیای واحدهای تولیدی راکد استان و همراهی دستگاه قضا و بخش‌های مختلف در بهار امسال در استان سمنان ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، محمدشریف ابراهیمی روز چهارشنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات دادگستری استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضاییه ابراز داشت: ۶۹ واحد تولیدی راکد استان از سال گذشته تا بهار امسال با همراهی بخش‌های مختلف و حمایت دستگاه قضا به فعالیت بازگشت.

وی بیان کرد: مشکلات و موانع قانونی ۱۳۸ واحد تولیدی استان سمنان نیز در این مدت در قالب حمایت از تولید و ستاد تسهیل و رفع موانع بررسی و حل شد.

وی ادامه داد: نیروهای قضایی در رسیدگی به پرونده و در بسیاری از موارد، خارج از پرونده ها برنامه‌هایی را برای امر تولید و سرمایه‌گذاری دنبال می‌کنند و می توان گفت دستگاه قضایی با تمام توان حمایت از واحدهای تولیدی استان را در چارچوب قانون پیگیری می کند.

ابراهیمی با یادآوری اینکه طبق قانون اساسی قوه قضاییه موظف است در مواردی که حقوق عامه مورد خدشه قرار می گیرد، مطالبه گری کند، اظهار داشت: از سال ۱۳۹۸ دستگاه قضا به عنوان احیای حقوق عامه مردم با گزارش مردمی در پرونده مشکل مسکن مهر سمنان در زمینه مقاوم‌سازی ورود کرده است و اگر مقاوم‌سازی برخی بلوک‌ها به تایید کارشناسان امر نرسد طبق مقررات برخورد و حکم تخلیه صادر می‌شود.

به گزارش ایرنا،  هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از مسئولان نظام، همچون آیت ‏الله‏ بهشتی رییس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، ۱۲ معاون وزیر و ۲۷ نماینده مجلس در جلسه هفتگی حزب حضور داشتند توسط عناصر کوردل منافقین منفجر شد و به همین مناسبت از یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha