۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84797847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی تراکتور باز هم در مهاباد قربانی گرفت

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 84797847

مهاباد - ایرنا - بخشدار خلیفان از توابع مهاباد گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در یکی از روستاهای این بخش موجب مرگ راننده شد.

محمدامین صبوری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در روستای «زنده قول» هنگامی روی داد که این کشاورز ۶۵ ساله با تراکتور در حال رفتن به مزرعه بود.

وی با بیان اینکه یک کودک نیز سوار بر این تراکتور بود، اظهار کرد: این کودک در این حادثه هیچگونه آسیبی ندید.

بخشدار خلیفان اضافه کرد: این کشاورز با کمک اهالی روستایی از زیر تراکتور خارج شد ولی متاسفانه بخاطر شدت جراحت وارده، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، ابتدای سال جاری نیز یک کودک چهار ساله در روستای «سلیم‌ساغول» از توابع بخش مرکزی شهرستان مهاباد و یک مرد ۴۱ ساله در روستای «خاتون خاص» این شهرستان به دلیل واژگونی تراکتور جان خود را از دست داده بودند و این سومین حادثه منجر به مرگ با تراکتور است که در شهرستان مهاباد اتفاق می‌افتد.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و پرهیز از تردد با سرعت بالا در پیچ ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند در غیر این صورت شاهد واژگونی، پرت شدن راننده و جان باختن به علت برخورد سر با جسم سخت یا قرار گرفتن و له شدن در زیر تراکتور خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha