تنیسورهای آذربایجان‌غربی در تور جهانی تنیس نوجوانان به دور سوم راه یافتند

ارومیه - ایرنا - رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: تنیسورهای ارومیه‌ای حاضر در تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ITF، با برتری برابر حریفان خود به دور سوم راه یافتند.

محمدطاهر صمدیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در رقابت‌های دور دوم انفرادی پسران، «امیررضا آرمیون» و «امیرحسین نبیلو» تنیسورهای ارومیه‌ای با شکست ۲ بر صفر حریفان خود از ترکیه به دور سوم راه یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در سایر رقابت‌ها، «امیرعلی قوام»، «سام پازوکی»، «سامان رضائیان»، «مانی کاردان»، «بردیا دانشفر»، «کیان محمدی»، «محمدپارسا افسری» و «یونس تلاور» از کشورمان به همراه «مارس آرگون»، «احمت آتابای»، «دنیز تور»، «محموت برا بینیسی»، «آریل کایرا تونا» و «سم آتلامیس» از ترکیه راهی دور سوم شدند.

رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: در انفرادی دختران «فاطمه سادات زنجانی»، «کیمیا ثاقب تهرانی»، «مهرانه ظهوریان»، «عسل سادات کیایی»، «نیلی آتفی»، «آنیتا مهره کش»، «مهیا عابدینی»، «دلبر طهماسبی گیلانی»، «مهرانا سلیمانی پور»، «گلنسا اکبری» و «ترانه طاهریان» همگی از کشورمان به همراه «ادا نومانوگلو» و «رونا مودریسوگلو» از ترکیه، «ووزوکو امدلولوا» از آفریقای جنوبی و «رناتا گارائه وا» از روسیه راهی دور سوم شدند و در آخرین مسابقه «رومینا زینالی» تنیسور ارومیه‌ای با قبول شکست برابر «زینپ اکین باروت» از ترکیه حذف شد.

صمدیان افزود: در رقابت‌های دو نفره پسران در طولانی‌ترین مسابقه تیم «امیررضا آرمیون و کیارش حنیفی» تنیسورهای ارومیه‌ای ۲ بر ۱ «پارسا اشجاری و کیان محمدی» از کشورمان را شکست دادند و راهی یک چهارم نهایی شدند.

وی اضافه کرد: در دیگر رقابت‌های دونفره پسران، تیم‌های «امیرعلی قوام، یونس طلاور»، «محمدپارسا افسری و سام پازوکی» و «رادین فهیمی و مانی کاردان» از کشورمان به همراه «اگه آلتاش و سم آلتامیس»، «احمت آتابای و ایبراهیم فورکان دنیز» و «محموت برا بنیسی و آریل کایرا تونا» از ترکیه و تیم مشترک «باران سیواسلی از ترکیه و سامان رضائیان» با برتری بر حریفان صعود کردند.

رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی ادامه داد: در رقابت‌های دونفره دختران، تیم مشترک دو نفره «ادا نومانوگلو از ترکیه و رومینا زینالی تنیسور ارومیه‌ای» با قرعه استراحت راهی یک چهارم نهایی شدند.

صمدیان اضافه کرد: همچنین تیم‌های «زینپ اکین باروت و رونا مودریسوگلو» از ترکیه، تیم‌های «کیمیا ثاقب تهرانی و مهرانا سلیمانی پور» و «محیا عابدینی و آنیتا مهره کش» از کشورمان، تیم مشترک «کایرا سیدارت چتنانی از هندوستان و گلنسا اکبری»، تیم مشترک «ملیس شاکیروگلو از ترکیه و مهرانه ظهوریان»، تیم مشترک «رناتا گاره آوا از روسیه و نیلی آتفی» و تیم مشترک «ووزوکو امدولالوا از آفریقای جنوبی و فاطمه سادات زنجانی» نیز به یک چهارم نهایی صعود کردند.

صمدیان گفت: مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه فردا با برگزاری مسابقات در دور سوم انفرادی و یک چهارم نهایی دو نفره پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با حضور یکصد تنیسور از ۸ کشور جهان در زمین‌های تنیس شهید باکری ارومیه در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات برعهده سامان حسنی داور نشان نقره کشورمان است و آندریرک نجاریان به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha