۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبر: 84796484
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دشمن حجاب و تفکر دینی بانوان را نشانه رفته است

۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبر: 84796484
دشمن حجاب و تفکر دینی بانوان را نشانه رفته است

زاهدان- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در جنگ نرم حجاب و تفکر اسلامی و انقلابی بانوان را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا محسن اکبری روز سه شنبه در نشست توجیهی شیوه نامه عفاف و حجاب ویژه رابطان بانوان شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دانشگاههای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حجاب و عفاف از آموزه‌های دینی مهم است و اقناع سازی جامعه در تحقق آن تاثیرگذار است.

وی افزود: دشمن از تفکر ایرانی و ایمان مردم ایران می ترسد و تمام تلاش خود را برای از بین بردن آن به ویژه در حوزه عفاف و حجاب بانوان به کار گرفته است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد:به دنبال برخوردارهای قهری نیستیم و با تولید محتوا و اقناع جامعه نسبت به مزایای رعایت مولفه های عفاف و حجاب و برنامه های اجرایی در قرارگاه عفاف و حجاب استان حرکت خواهیم کرد.

اکبری تاکید کرد: عفاف و حجاب به عنوان یک رکن مهم دینی سد محکمی برای حفاظت از نهاد خانواده در برابر انواع آسیب ها است و باید در جهت گسترش هر چه بیشتر این فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

وی اظهار داشت: بانوان محجبه سربازان جنگ نرم مقابله با دشمنان دین هستند و در صف مقدم این مبارزه قرار دارند.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری و نیازمند وحدت رویه بین تمام دستگاه های اجرایی است.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: حجاب ارزنده‌ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران اسلامی است و عفاف پدیده  ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی محسوب می‌شود.

سیده طاهره هاشمی بیان کرد: در دولت اسلامی باید بر ترویج فرهنگ حجاب در نهادهای مختلف و جامعه کار شود و با اقناع سازی بتوان مانع از ترویج بی حجابی شد.

وی تاکید کرد: رابطان شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات نقش مهمی در گسترش این فرهنگ اسلامی در دستگاههای اجرایی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha