۱ تیر ۱۴۰۱، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84796407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی تکواندو دختران: دنبال قهرمانی جهان در رده نونهالان هستیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر کشور گفت: دنبال کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی بلغارستان (ششم تا نهم مرداد ماه) در رده سنی نونهالان هستیم.

«معصومه محمدیان» روز چهارشنبه در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان در همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع کرونا به خصوص در ۲ سال گذشته سبب افت کیفی و فنی تکواندوکاران اکثر کشورها شد اما با وجود تمامی دغدغه‌ها، امید فراوانی برای کسب عنوان قهرمانی جهان در رده سنی نونهالان داریم.

وی با قدردانی از وضعیت اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در همدان بیان کرد: ۳۰ تکواندوکار منتخب کشور در این اردو حضور دارند و در نهایت ۱۰ تکواندوکار برتر عازم مسابقات جهانی می‌شوند.

محمدیان افزود: شرایط کوهستانی همدان و ارتفاع زیاد از سطح دریا باعث شده تا به لحاظ آمادگی بدنی و سیستم هوازی تکواندوکاران بتوانیم مسیر روبه رشدی را طی کنیم و شرایط آماده‌سازی شرکت کنندگان مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط اردویی تیم به گونه‌ای است که به وضعیت مطلوب مدنظر رسیده‌ایم و طبق برنامه پیش بینی شده حرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر کشور تصریح کرد: بهترین‌ها عازم مسابقات جهانی می‌شوند و به دقت عملکرد ملی پوشان را زیرنظر داریم.

وی حضور تکواندوکاران مستعد همدانی در کنار منتخبان کشور در این اردوی آماده‌سازی را فرصت مطلوب برای تجربه اندوزی آن‌ها دانست و گفت: چند تکواندوکار همدانی مهمان اردو سطح فنی خوبی دارند و با تمرین بیشتر می‌توانند آینده درخشانی داشته باشند.

اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور هم اکنون در همدان دایر است.

رقابت‌های نونهالان قهرمانی جهان ششم تا نهم مرداد ماه و قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ تا ۱۶ مرداد به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha