۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 5244
کد خبر: 84796265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استیضاح وزیر صمت باید متوقف شود/امضای خود را پس گرفتم

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: با تاکید بر اینکه باید استیضاح وزیر صمت متوقف شود، خاطرنشان کرد: امضای خود را از استیضاح وزیر پس گرفته‌ام.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: فاطمی امین مقصر همه گرانی‌ها نیست لذا نباید پای وزیر به استیضاح کشیده شود.  

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت را امضا کرده بودم، افزود: امضای این استیضاح برای هشدار به وزیر در مورد عزل و نصب‌ها در بدنه وزارتخانه بود تا دقت بیشتری در عزل و نصب‌ها داشته باشند تا نیروهای ناکارآمدی که موجب مشکلات امروز هستند برکنار شده و نیروهای جهادگران جایگزین این افراد شوند.  

بهروزی‌فر عنوان کرد: کنترل قیمت محصولات کشاورزی از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد لذا گرانی کالاهای اساسی باید از وزیر جهاد کشاورزی پیگیری شود.  

وی با اشاره به جلسه فراکسیون نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دولت با وزیر صنعت معدن تجارت گفت: در این جلسه فاطمی امین گزارش دقیقی به مجلس و نمایندگان ارائه کرد و اعلام کرد نتیجه اقدامات اصلاحی وزیر تا پنج یا ۶ ماه آینده در بازار مشخص خواهد شد.

بهروزی‌فر تصریح کرد: باید به وزیر صنعت معدن تجارت مجدداً فرصت دهیم، برنامه‌های خود را محقق کند، مجلس نباید هیجان‌زده تصمیم بگیرد.  

وی با تاکید بر اینکه باید استیضاح وزیر صمت متوقف شود، خاطرنشان کرد: امضای خود را از استیضاح وزیر پس گرفته‌ام.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha