به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران ، شهروندان مازندرانی می توانند از ساعت ۹ از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱، مطالبات و درخواستهایشان را با نماینده عالی دولت در مازندران در میان بگذارند.
استاندار مازندران در این تماس تلفنی ضمن دریافت درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات شهروندان بلافاصله به صورت الکترونیکی دستور حل آنها را صادر می کند و نتیجه نیز در یک دوره زمانی مشخص به اطلاع فرد تماس گیرنده خواهد رسید.
سامانه سامد یکی از مجاری الکترونیکی ارتباط مردم با مدیران دولت است و مردم در هر نقطه از استان میتوانند پیشنهاد، انتقاد، گزارش، طرحها و ایدهها، شکایت و درخواست های خود را با آنان در میان بگذارند.
برنامه حضور مدیران در این سامانه به طور معمول به صورت دو هفته ای تنظیم و اطلاع رسانی می شود. طبق برنامه تنظیمی ساعت و مدت حضور هر مدیر در سامانه سامد به اطلاع مردم می رسد.
نظر شما