۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۰۵
کد خبرنگار: 1435
کد خبر: 84795474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد نهضت ملی مسکن در دشتی بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد نهضت ملی جهش تولید مسکن روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان استانی و ملی در شهرستان دشتی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این آیین گفت: ۵۳ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر ثبت نام کردند که از این شمار ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر واجد شرایط لازم شناخته شده اند.

سید محمود دستغیبی افزود: همچنین تاکنون هفت هزار نفر از واجد شرایط نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر سهم آورده اولیه برای ساخت خانه را واریز کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: تاکنون زمین لازم برای ساخت ۲۴ هزار واحد مسکونی نهضت ملی جهش تولید در این استان تامین شده  است.

وی ادامه داد:  در اجرای این طرح ملی در شهرهای کوچک زمین‌ها به صورت انفرادی به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود و افراد می‌توانند تسهیلات لازم از طریق نهضت ملی جهش تولید مسکن یا تسهیلات روستایی دریافت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برتامه ریزی انجام شده در هفته آینده نیز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در استان بوشهر آغاز خواهد شد.

فرماندار دشتی گفت: سهمیه ۲ سال اول این شهرستان در اجرای نهضت ملی مسکن یکهزار واحد مسکونی است که با تلاش‌های انجام شده تاکنون عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد آغاز شده است.

علی بحرانی افزود: این واحدها در ۶ فاز و در زمینی به مساحت ۶۹ هزار و ۶۵۴ متر مربع در شهرستان دشتی در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده  تا پایان امسال  ۸۴ واحد در این شهرستان تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

فرماندار دشتی بیان کرد: تاکنون سه هزار ۸۱۳ نفر برای نهضت ملی جهش تولید مسکن در این شهرستان ثبت نام کرده اند که یکهزار و ۵۸۲ نفر واجد شرایط لازم هستند و  از این تعداد نیز یکهزار و ۲۰۷ نفر در شهر خورموج مرکز شهرستان و بقیه در سایر نقاط این شهرستان متقاضی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha