به گزارش ایرنا از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، "حمیدرضا قربان زاده" معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز تتا اعلام کرد این مرکز در ارزیابی دوره نهم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاهها و پرتالهای دستگاههای اجرایی که توسط سازمان فناوری اطلاعات صورت میپذیرد، رتبه اول را بین ۱۷۰ دستگاه اجرایی در کل کشور کسب کرده و همچنین به عنوان شفافترین و برترین دستگاه پرمراجعه کشوری و برخوردار از پنجره واحد برتر در کل کشور معرفی شده است.
معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی افزود: در ارزیابی دوره قبلی (دوره هشتم)، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شده بود ولی در ارزیابی دوره نهم به رتبه اول کشوری ارتقا جایگاه یافته و پس از آن، سازمان فناوری اطلاعات ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در رتبههای دوم تا پنجم کشوری قرار گرفتهاند.
البته از جنبه «برترین دستگاههای پرمراجعه» نیز این مرکز توانسته رتبه اول کشوری را کسب نماید و پس از آن نیز به ترتیب سازمان فناوری اطلاعات ایران، بیمه مرکزی، پست بانک جمهوری اسلامی ایران و سازمان بیمه سلامت ایران در رتبههای بعدی قرار گرفتهاند و همچنین از نظر شاخص «شفافیت» نیز، این مرکز توانسته مقام شفافترین دستگاه اجرایی کشور و همچنین عنوان پنجره واحد برتر در بین ۱۷۰ دستگاه اجرایی، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد.
به گزارش ایرنا، روز گذشته در نشست خبر «نهمین دوره ارزیابی دولت الکترونیکی» معاون وزیر ارتباطات از الکترونیکی شدن بیش از ۴۱ درصد از خدمات دستگاههای اجرایی خبر داد.
نظر شما