۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84794679
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ رشته جدید کارشناسی‌ارشد در دانشگاه سمنان ایجاد شد

سمنان- ایرنا- معاون آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه‌سمنان گفت: رشته علوم‌کامپیوتر گرایش محاسبات نرم و هوش‌مصنوعی و مهندسی شیمی گرایش فرآوری و انتقال گاز در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، فرشاد ورامینیان روز دوشنبه به رسانه ها بیان کرد: رشته علوم‌کامپیوتر گرایش محاسبات نرم و هوش‌مصنوعی در دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر و مهندسی شیمی گرایش فرآوری و انتقال گاز در دانشکده شیمی، نفت و گاز ارائه می شود.

وی افزود: دانشگاه سمنان دارای  ۲۳۰ رشته گرایش در گروه های فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، دامپزشکی، کشاورزی و هنر است.

معاون آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه‌سمنان ادامه داد: تاکنون رشته های آمار اقتصادی، مدیریت دولتی گرایش مدیریت رفتار سازمانی، مهندسی انرژی های تجدیدپذیر و روانشناسی ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد و مهندسی نفت گرایش مخازن در مقطع دکتری در دانشگاه سمنان با موافقت شورای گسترش آموزش عالی ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، سال ۱۴۰۰ نیز هفت رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه سمنان ایجاد شد و طبق اعلام این دانشگاه سال جاری پنج رشته مقطع دکتری، ۱۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته مقطع کارشناسی ایجاد می شود.

دانشگاه سمنان حدود ۱۴ هزار دانشجو و ۳۸۰ عضو هیات علمی دارد./ 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha