تنیسورهای ۸ کشور از فردا در مسابقات تور جهانی نوجوانان ارومیه به رقابت می‌پردازند

ارومیه- ایرنا- رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات تنیس تور جهانی نوجوانان با حضور حدود ۱۰۰ تنیسور از هشت کشور جهان از فردا (یکشنبه) در ارومیه آغاز خواهدشد.

به گزارش ایرنا، محمدطاهر صمدیان روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: سال گذشته برای اولین بار تجربه میزبانی مسابقات بین‌المللی تنیس را در ارومیه داشتیم که با همکاری صورت گرفته این میزبانی به بهترین شکل انجام شد و امسال نیز فدراسیون ارومیه را دوباره میزبان این رقابت‌ها برگزید و این دوره بنام «محسن کامیاب» پیشکسوت و یکی از تنیسورهای قدیمی استان نام‌گذاری شده است.

وی گفت: در مسابقات امسال یکصد تنیسور از کشورهای آمریکا، هندوستان، آفریقای جنوبی، ترکیه، چین، روسیه و استرالیا بهمراه کشورمان حضور دارند که از این تعداد ۲۵ تنیسور از کشورهای خارجی هستند.

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور ۴ تنیسور از استان در این رقابت‌ها افزود: برگزاری این رقابت‌ها علاوه بر ارتقای رنک بازیکنان در بخش‌های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی نیز برای استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه مفید است به طوری که بسیاری تصورات از این منطقه در جهان تغییر می‌کند.

صمدیان به بحث تنیس خیز بودن ارومیه اشاره کرد و گفت: مدیران قبلی تلاش‌های زیادی داشتند و در ۲ سال اخیر و بعد از حضور در هیات تنیس با بازتعریف زیرساخت‌ها شرایط را برای میزبانی از رقابت‌های مختلف ایجاد کردیم.

تور جهانی تنیس نوجوانان سطح ۵ در دو بخش دختران و پسران به مدت ۸ روز در جدول مقدماتی و اصلی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha