به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علی شاه حسینی روز جمعه در نخستین برنامه میز ارتباطات مردمی که با حضور جمعی از مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مهریز برگزار شد افزود: برپایی میز خدمت با حضور مسئولان و بررسی بدون واسطه مطالبات مردم از اهمیت فراوانی برخوردار است .
وی ادامه داد: این برنامه میتواند برای حل مشکلات مردم موثر باشد و مواردی که در همین جا قابل حل باشد به صورت حضوری و تلفنی در بدنه میانی دستگاهها پیگیری میشود و مواردی که باید در ادارات رفع شود تا حصول نتیجه پیگیری میشود.
همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: این میز خدمت هر دو ماه یکباربا حضور مدیران در مناطق و شهرستانهای مختلف برگزار و بدون واسطه نسبت به بررسی مسایل، مشکلات و مطالبات مردم در بخشهای مختلف اقدام صورت میگیرد.
محمد رضا فلاحتی افزود: در قالب برگزاری میز ارتباطات مردمی ۱۰ دستگاه زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در جمع مردم ماموریت خود را در حل مسایل و رسیدگی به نیازهای شهروندان انجام میدهند و به عمل خود افتخار میکنند.
نبود دندانپزشکی در درمانگاه تامین اجتماعی، مشکلات بیمه تامین اجتماعی و بیمه صندوق روستایی و عشایری، سوابق بیمه تامین اجتماعی، مشکلات کارگری و حوزه کشاورزی اهم مطالباتی بود که امروز با حضور معاون استاندار و مسئولان در مهریز بررسی شد.
مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
نظر شما