پروژه بهسازی و احداث راه اصلی سنقر - کامیاران تکمیل شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل و بهره‌برداری از پروژه احداث راه اصلی سنقر-کامیاران در مسیر اتصال استان های کرمانشاه به کردستان خبر داد.

«مهرداد آهکی» روز جمعه به ایرنا افزود: این پروژه به طول ۱۲.۵ کیلومتر قطعه ای از مسیر سنقر – کامیاران (سنقر- گردنه مروارید) است که از میانه های محور سنقر- کشکمیر- کامیاران جدا شده و پس از عبور از روستاهای «سرخم» و «تپه اسماعیل» و عبور از رودخانه گاوشان وارد محور گردنه مروارید – گاوشان در استان کردستان و از طریق محور مربوطه و پس از عبور از کنار سد گاوشان در گردنه مروارید وارد محور کامیاران – سنندج می شود.

وی اظهار داشت: از کل مسیر تاکنون هفت کیلومتر و ۶۰۰ متر به بهره برداری رسیده و چهار کیلومتر و ۹۰۰ متر باقی مانده در حال تکمیل و طی روزهای آینده تحویل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان گفت: تاکنون بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح مذکور هزینه شده و برای پرداخت مطالبات پیمانکار ۳۰۰ میلیارد ریال موردنیاز است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha