۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۷:۳۱
کد خبرنگار: 1824
کد خبر: 84791180
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساختمان پلیس‌راه قلعه‌گنج پول دارد، زمین ندارد

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۷:۳۱
کد خبر: 84791180
ساختمان پلیس‌راه قلعه‌گنج پول دارد، زمین ندارد

کرمان - ایرنا- فرمانده پلیس راه قلعه گنج- بشاگرد گفت: اعتبار احداث ساختمان پلیس‌راه این شهرستان تخصیص پیدا کرده است و تنها مساله تعیین و واگذاری زمین به منظور احداث ساختمان است.

سروان مرتضی امیری دوماری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورتی که مالکان بومی و سایر ادارات قولنامه و سند واگذاری زمین را به ما بدهند عملیات احداث ساختمان اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از اهالی برای واگذاری زمین پیشقدم شده اند اما هنوز سند واگذاری دریافت نکرده ایم و اگر نتوانیم سند زمین و محل احداث را طی مدت معین تحویل بگیریم و تعیین کنیم اعتبارات موجود از دست خواهد رفت.

فرمانده پلیس راه قلعه گنج اظهار داشت:: طول کل راه های اصلی و فرعی روستایی زیرحوزه و کنترل پلیس راه قلعه گنج یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر است.

به گزارش ایرنا این درحالی است که فرماندار قلعه گنج نیز تاکید کرد: پنج میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ساختمان پلیس‌راه قلعه گنج - بشاگرد اختصاص یافته است و در انتظار تعیین و تحویل مکان هستیم.

محمد فلاح کهن با بیان اینکه ۲ نقطه برای احداث ساختمان پلیس راه قلعه گنج در نظر گرفته شده است افزود: نقطه اول در مسیر قلعه گنج به کهنوج قرار دارد که در دهستان سرخ قلعه قطعه زمینی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: نقطه دوم در مسیر قلعه گنج  - چاه دادخدا و رمشک  یا مسیر قلعه گنج- بشاگرد و در روستا چاه لک و نزدیک به سه راهی چاه لک واقع شده که یکی از مالکان بومی و اهالی روستا برای اهدای زمین اعلام آمادگی کرده است.

فرماندار قلعه گنج تصریح کرد: باتوجه به اینکه در این مسیر پلیس راه وجود ندارد و تردد خودروهای عبوری از مسیر سیستان و بلوچستان، بشاگرد و رمشک به طرف قلعه گنج و بندرعباس نیز وجود دارد، احتمال اینکه ساختمان پلیس راه قلعه گنج در روستای چاه لک احداث و استقرار پیدا کند بیشتر است.

وی با بیان اینکه کارشناسی های فنی از طریق پلیس و اداره راهداری نیز در حال انجام است اظهارداشت: در نظر داریم کلنگ احداث ساختمان پلیس راه قلعه گنج را طی ماه های آینده به زمین بزنیم و عملیات احداث ساختمان پلیس راه را شروع کنیم.

شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha