۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84789788
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان: باید در مسئله حجاب جهادی عمل کرد

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان اقدام جهادی را لازمه مدیریت حجاب دانست و گفت: عفاف و حجاب باید در شهرها عیان و نمایان باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان در رشت اظهار داشت: متاسفانه حجاب آقایان بهتر از تعدادی از بانوان است و با توجه به وضعت موجود باید با جدیت و برنامه‌ریزی مطلوب‌تری وارد میدان شویم و در مقوله حجاب و عفاف، جهادی عمل کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گیلان افزود: در بستر خوب ، انسانهای خوب رشد می کنند و وظیفه ما مسئولان این است که این بسترسازی مناسب را در بخشهای مختلف به خصوص در بخش حجاب و عفاف انجام دهیم و باید بیش از پیش اقدامات فرهنگی در ادارات ، سازمانها، تشکلها، بانکها، بیمارستانها و دانشگاهها انجام شود.

امام جمعه رشت با اتنقاد از عدم خروجی مناسب در جلسات شورای فرهنگ عمومی در گیلان و حتی در سطح کشور، بیان کرد: متاسفانه تاکنون خروجی های شوراهای فرهنگ عمومی مناسب نبوده اما می‌توانست کارهای خوب و خروجی‌های مناسبی داشته باشد و در گیلان نیز باید این امر اجرایی شود که در هر جلسه ، یک خروجی مناسب داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: دشمنان حدود سه دهه ما را با بحران های مختلف مواجه کردند تا ما از کارهای اصولی خود عقب بمانیم و در بعضی از موارد نیز ، ناخواسته تن به کارهایی دادیم که نظر دشمنان ما بود اما این در حالی است که ابزار دست ما است و باید کارهای اصولی را انجام دهیم چون این خواسته مردم انقلابی و خانواده شهداست که کارهای اصولی انجام شود.

وی در ادامه به طرح گسترش عفاف و حجاب در ادارات و سایر دستگاهها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن از راه شبیخون فرهنگی ورود می کند، باید با نصب تابلو و بنرهایی،  بانوان را به رعایت کامل حجاب اسلامی رهنمون سازیم تا از این راه، عفاف و حجاب در جامعه ما نهادینه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha