۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84789426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمام مدارس شهرستان جوانرود تا پایان امسال هوشمند می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام مدارس شهری و روستایی این شهرستان هوشمند می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «کیومرث میرزایی» روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در فرمانداری با بیان اینکه نزدیک به ۱۶ هزار نفر دانش آموز در حدود ۱۸۷ مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند، افزود: تاکنون تعداد ۵۰ مدرسه شهرستان هوشمندسازی شده است.

وی در ادامه از شرکت ۲ هزار و ۸۲۲ داوطلب جوانرودی در کنکور سراسری ۱۴۰۱خبر داد و گفت: تعدادشرکت کنندگان نسبت به سال گذشته ۳۳۰ نفر بیشتر شده است.

میرزایی اظهار داشت: از مجموع داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال یک هزار و ۴۵۹ تن را زنان و یک هزار و ۳۶۱ نفر را مردان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: آزمون سراسری تمام رشته ها امسال در ۱۱ حوزه در روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه جاری برگزار می شود.

فرماندار جوانرود نیز در این جلسه بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آزمون سراسری در این شهرستان تاکید کرد.

«سعدی نقشبندی» افزود: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری همه ادارات و دستگاه های اجرایی با سعی و تلاش خود باید زمینه را برای هرچه بهتر این آزمون سراسری فراهم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت برقراری نظم، آرامش و امنیت برای برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت: باید تمام امکانات رفاهی ممکن برای آسایش و آرامش شرکت کنندگان فراهم گردد تا این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرماندار جوانرود همچنین با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در نظام اسلامی گفت: عزت، کرامت و معنویت هر جامعه به جایگاه آموزش و پرورش بستگی دارد و یکی از شاخص‌های تأثیرگذار در توسعه هر جامعه و تربیت و پرورش بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور یعنی نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

نقشبندی افزود: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت نیروی انسانی است و برای تحقق این وظیفه خطیر باید از تمام امکانات مادی و معنوی بهره برد تا این نهاد در مسیر تعیین شده به اهداف خود دست یابد.

‌وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش دارای جایگاه رفیع در نظام آموزشی است، یادآور شد: این شورا وظایف مهمی بر عهده دارد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha