۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84788455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ واحد بسته بندی چای غیر استاندارد در گیلان پلمب شد

رشت- ایرنا- مدیرکل استاندارد گیلان از شناسایی ، توقیف و پلمب ۲ واحد شامل یک واحد تولیدی و یک انبار بسته بندی غیر استاندارد چای در استان خبر داد.

مهناز جعفریان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحد تولیدی بیش از ۶۰۰ کیلوگرم چای سیاه در شرق گیلان را بدون اخذ مجوزهای بهداشتی و به صورت غیر استاندارد کیسه گیری و بسته بندی می کرد.

وی همچنین با اشاره به کشف و ضبط سه هزار و ۷۰۰ تن دیگر چای سبز و سیاه غیراستاندارد در گیلان اظهار داشت: با بازرسی انحام شده از یک انبار چای در شرق گیلان حدود سه هزار و ۷۰۰ تن چای سیاه و سبز به ارزش حدود پنج میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

مدیرکل استاندارد گیلان اظهار داشت: مسئولان این انبار؛ بدون اخذ مجوزهای بهداشتی و استاندارد در مکانی نامناسب اقدام به بسته بندی چای می‌کردند.

جعفریان خاطرنشان کرد: این انبار چای نیز پلمب و مدیر واحد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: مردم هنگام خرید چای بسته بندی شده با ارسال اعداد درج شده در زیر علامت استاندارد به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اعتبار و اصالت علامت استاندارد روی محصولات مطمئن شوند.

وی گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه مغایرت و یا عدم کیفیت، موارد تخلف را طی تماس با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷، واحد رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد گیلان ثبت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha