۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1483
کد خبر: 84788304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کار آماده سازی فرودگاه بین المللی دمشق با سرعت ادامه دارد

دمشق- ایرنا- رژیم صهیونیستی در حمله جمعه گذشته به دمشق، برای اولین بار باند فرودگاه بین المللی این شهر را هدف قرار داد، اکنون خبرنگار ایرنا می گوید که کار بازسازی فرودگاه به سرعت در حال انجام است و فعلا پروازهای بین المللی سوریه از حلب در شمال دمشق انجام می شود.

براساس گزارش خبرنگار ایرنا از دمشق، در حمله تجاوزکارانه جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق، دو باند پروازی آن آسیب دید و باعث شد که پروازهای بین المللی از این شهر متوقف شود.

دولت سوریه از همان هنگام، عملیات بازسازی فرودگاه را شروع کرده و کار با سرعت در حال انجام است، بطوری که مهندسان و کارگران سوری همراه با ماشین آلات به سختی در حال کار هستند تا هرچه سریعتر وضعیت به حالت عادی بازگشته و پروازهای بین المللی از مبدا این فرودگاه شروع شود.

کار آماده سازی فرودگاه بین المللی دمشق با سرعت ادامه دارد

بر همین اساس، دولت سوریه تصمیم گرفته تا آماده شدن فرودگاه دمشق، پروازهای خارجی از مبدا سوریه را به شهر حلب در شمال این کشور منتقل کند.

وزارت حمل و نقل سوریه روز جمعه در اطلاعیه ای از توقف همه پروازهای فرودگاه بین المللی دمشق به خاطر از کار افتادن برخی تجهیزات فنی خبر داد.

در اطلاعیه وزارت حمل و نقل آمده بود که پس از رفع مشکل این تجهیزات و فراهم شدن شرایط برای انجام فعالیت ایمن فرودگاه، زمان دقیق پروازها اعلام می شود.

«حسین عرنوس» نخست وزیر سوریه نیز یکشنبه این هفته در بازدید از فرودگاه دمشق بر لزوم تسریع در عملیات بازسازی و راه اندازی فوری فرودگاه بین المللی دمشق تاکید کرد.

کار آماده سازی فرودگاه بین المللی دمشق با سرعت ادامه دارد

رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ تحمیلی علیه سوریه و ورود تروریست های چند ملیتی و اجاره ای، بویژه داعش به این کشور با حمایت برخی قدرتهای غربی و عربی، همواره نیروهای مقاومت را که در حال نبرد با این گروههای مخوف بودند، مورد حمله قرار داده و از این طریق به این گروهها کمک کرده است.

حالا این رژیم برای ایجاد تنش های جدید و در راستای ماجراجویی های خطرناکش، علاوه بر تاسیسات حیاتی سوریه، فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha