۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84787203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران، انجمن ام اس زنجان را در تحقق برنامه‌ها یاری کنند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با بیان اینکه این انجمن همکاری تنگاتنگی با خیران در بخش‌های مختلف دارد گفت: با توجه به افزایش هزینه‌ها همکاری خیران با این انجمن دچار نوسان شده است.

کاظم صلاحی‌مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر خدمات توانبخشی، فیزیوتراپی، کلینیک و سوئیت‌های استراحت از جمله خدمات پیش‌بینی شده در ساختمان در دست احداث این انجمن است که تکمیل آنها می تواند به خدمت رسانی برای گروه‌های هدف شرایط بهتری را رقم بزند.

وی یکی از اقدامات مهم این انجمن را حمایت دارویی از بیماران دارای پرونده ذکر کرد و اظهار داشت: این انجمن ماهانه ۳۰۰ هزار تومان به هر بیمار کمک دارویی ارائه می‌ کند که بستگی به نوع درگیری یک مبلغ میانه محسوب می‌شود.

صلاحی مقدم اضافه کرد: در این راستا و طی قرارداد منعقد شده با ۲ داروخانه رجایی و ۵ شهریور زنجان مبلغ مورد نظر در آخر ماه، به حساب داروخانه‌ها واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بیماران مبتلا به ام اس علاوه بر رنج بیماری و مشکلات اقتصادی هم دارند افزود: در این راستا انجمن  اقداماتی برای حمایت‌های تغذیه ای از این بیماران انجام داده است.

صلاحی مقدم هزینه جاری ماهانه انجمن را ۱۰۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب، کمک تک تک خیران برای تامین مالی این انجمن برای ادامه فعالیت ضروری است، چراکه خدمت رسانی را تسهیل می کند.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان خاطرنشان کرد: تکمیل بخش‌های مختلف طراحی شده  ساختمان در دست احداث زنجان نیز در راستای حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس نیازمند همراهی بیش از پیش خیران و مشارکت منابع مالی آنان است.

وی اضافه کرد: در این راستا ارگان‌های دولتی هم باید انجمن را برای تکمیل بخش‌های مختلف از جمله فیزیوتراپی در مرحله اخذ مجوز برای فعالیت است، حمایت کنند تا بتوان بیماران مبتلا به ام اس را  حمایت بیشتری کرد.

به گفته این مسوول، ساختمان چهار طبقه انجمن، در زمین پنج هزار مترمربعی و در زیربنای چهار هزارو ۹۳۷ مترمربع احداث شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha