۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۴:۲۷
کد خبرنگار: 2451
کد خبر: 84786470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس کمیته شریعت حزب‌الله: در شرایط بحرانی ارتش باید به وظیفه ملی خود عمل کند

تهران- ایرنا - شیخ محمد یزبک رئیس کمیته شریعت حزب‌الله لبنان گفت که در شرایطی بحرانی و زمانی که امنیت در معرض خطر قرار گرفت، نهاد ارتش باید به وظیفه ملی خود عمل کند.

به گزارش ایرنا  به نقل از المنار، یزبک یکشنبه در مراسم یادبود شهید گروهبان زین العابدین عجاج شمس که در جریان برخی افراد تعقیب در محله الشراونه در بعلبک به شهادت رسید، افزود: ما به ارتش لبنان افتخار می کنیم، نقش آن را در حفاظت از این کشور می ستاییم اما توقع ما از  نهاد نظامی ملی انجام به مسئولیت ها و وظایف است.

وی ادامه داد : مبارزه با فساد و خرابکاران از مقابله با دشمن اسراییلی دشوارتر است، زیرا فساد جامعه ما را می خورد. آنچه امروز از آن رنج می بریم نتیجه فسادی است که جامعه با آن مواجه است.

یزبک با اشاره به مساله مواد مخدر و فساد مالی اظهار کرد: این فساد سال‌ها ادامه داشت و امروز نتایج آن را از طریق بی‌توجهی در منطقه شاهد هستیم.

وی با بیان این که مردم را به طمع پول فاسد می کنند و بذر یاس و ناامیدی می کارند، تصریح کرد : باید با جنایتکاران و غارتگران مبارزه کرد و همه ما از جمله نیروهای امنیتی و نظامی برای مقابله با خرابکاران باید بسیج شویم.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha