۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84784663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در کردستان برگزار می شود

سنندج-ایرنا- مسوول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: پنج محفل انس با قرآن کریم امروز و فردا با حضور قاری بین المللی در شهرهای سنندج و کامیاران برگزار می شود.

کامل گلباغی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این محافل نورانی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود، اظهار داشت: یکی از این محافل نورانی امروز ساعت ۱۷ در مرقد مطهر هاجر خاتون خواهر گرامی امام رضا(ع) در سنندج برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این محافل قرآنی قاری بین المللی و برجسته کشور استاد حمید شاکرنژاد حضور دارد، افزود: ساعت ۲۱ امروز هم این محفل معنوی در مهدیه سنندج با حضور عاشقان و علاقمندان به کلام الله و جمعی از مسوولان برگزار می شود.

مسوول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: روز یکشنبه ۲۲ خرداد هم این محفل در فرماندهی نیروی انتظامی استان، زندان مرکزی سنندج و مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران برگزار خواهد شد.

گلباغی یادآور شد: از دیگر برنامه هایی که به مناسبت این دهه در استان برگزار شد پنجمین جشنواره مولودی خوانی رضوی هەتاو (خورشید) بود که در این برنامه ۱۲ گروه از استان های مختلف کشور طی سه روز به اجرای برنامه پرداختند.

وی اظهار داشت: تجلیل از شخصیت ها و بزرگان حوزه طریقت و عرفان و همچنین فعالان حوزه فرهنگ رضوی و سیره نبوی از دیگر برنامه های ما در این ایام بوده است.

سه هزار مکان مذهبی در کردستان وجود دارد که تنها در ۶۱۲ مکان آن، کتابخانه و کانون مساجد مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند از این تعداد، ۴۳۳ کانون در روستاهای استان واقع شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha