۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84784522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 اردوی تیم‌ملی راگبی بزرگسالان به میزبانی زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به آغاز اردوی تیم‌ ملی راگبی بزرگسالان از ۲۲ تا ۳۱ خرداد سال جاری گفت: این اردو در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

غفار امانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راگبی رشته‌ای است که در میان جوانان و خانواده‌ها کمتر شناخته شده است، به همین خاطر این میزبانی می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای تبلیغ و ترویج این رشته بوده و در جذب و گسترش آن تأثیر به سزایی داشته باشد.

وی، با اشاره به المپیکی بودن این رشته ورزشی و فعال بودن آن فقط در ۱۲ استان اضافه کرد: استان زنجان پیش از این نیز چهار میزبانی اردوی تیم‌ملی این رشته را که شامل یک اردوی زیر ۲۰ سال و سه اردوی بزرگسالان بود، برگزار کرده است و می‌تواند با جذب ورزشکاران در کوتاه‌مدت گوی سبقت را از شیراز ربوده و قطب راگبی کشور شود.

 این  مسوول ادامه داد: هدف از این میزبانی، احیا و ترویج این رشته در استان و جذب ورزشکار است و در این راستا اطلاع رسانی نقش بسزایی دارد.

گفتنی است در این اردو ۳۷ بازیکن حضور دارند.

محمد غلامرضایی، جاوید زاد عسکر (تهران کلاب) مهدی عابدی، علیرضا توکلی، پویان شادکام، پیام شجاعی، مجتبی رجبی، غلامرضا شاه

حسینی، مهدی گلناری، علی یاقوتی، علی اکبر غلامی (داتیس شیراز) حسن صیاح، سینا خانزاده، مهدی آقایی، هادی بختیاری (یوز خراسان) محسن انصاری، محمد انوشه، محمد جواد فولادوند، مسعود شهریاری، مجید فلاحی، مهران عباسی، علیرضا ناظری، (داتیس تهران) مجید رجبی، محمد حسین مشکل گشا، محسن ابراهیمی، معین سرکاری، احمد اتحاد پور، سجاد ابولزاده، مصطفی قدسیان (پسران شیراز) سیاوش احمدی، نوید سلیمانی، بابک محمدی (کنگره ۶۰) محمد فتحی، محمد نامور (ری راگبی) رامین نجفی، حسن نوزاد (تبریز) ارسلان فضایلی (خراسان ب) علی استکی (ایتالیا)
سرمربی: مهیار عسکری/ مربیان: بهادر محمدی، علی درفکی، محمدرضا یزدانی و حامد بیت الله  دعوت شدگان به اردو هستند.

مسابقات راگبی ۱۵ نفره غرب آسیا قرار است به میزبانی ایران برگزار شود که تاریخ دقیق این رقابت‌ها در نشست کنفدراسیون راگبی آسیا تعیین خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha