مسوولان چهارمحال و بختیاری از همراهی مردم در سفر رییس‌جمهور قدردانی کردند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و استاندار با انتشار پیام مشترکی از مردم و مسوولان به واسطه همراهی و همکاری در سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به استان قدردانی کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، در متن پیام مشترک حجت الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد و غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:اکنون که قطار دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به استان سرافراز چهارمحال و بختیاری رسید و عطر خدمت و توسعه در این سرزمین شهید پرور جریان پیدا کرده است ضمن تقدیر و تشکر از دولت مردمی و تشکر ویژه از شخص آقای رییس‌جمهور که بحق نیروی مومن و انقلابی و جهادی است و حضور در استان‌ها را با برنامه و با کار و کرامت پیگیر هستند و با حضورشان در استان قطار رشد و قطار حرکت را سرعت مضاعف می بخشند و با کمک مسوولان استانی و احصاء مشکلات اعتبار لازم و تخصیص بودجه، راه‌ها را هموار می‌کند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: امید است مدیران استانی بتوانند قدردان عملی ایشان بوده و با تلاش و جدیت جهادی در خدمت مردم عزیز استان باشند.

این پیام می‌افزاید: در پایان از همت و همدلی و پایمردی همه مردم شریف استان در استقبال بی‌نظیر از دولت و هیات وزیران قدردانی کرده و امیدواریم استانی پویا و توسعه‌یافته را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از اعضا هیات دوت ۱۹ خردادماه به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

نشست رییس جمهور با اقشار استان مردم ، سفر آیت الله رییسی به لبد شهرستان کوهرنگ با استقبال گسترده گروه های مختلف مردمی همراه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha