به گزارش خبرنگار ایرنا، «سعید نظری» روز جمعه در نشست مدیران و کارشناسان سامانه ۱۲۷ شهرداری همدان اظهار داشت: امروزه شهرها در حال گسترش هستند و سطح خدمات به شهروندان باید ارتقا یابد.
وی ادامه داد: در شهر ۶۰۰ هزار نفری همدان امکان جوابگویی حضوری به همه شهروندان نیست و با این فناوری همه نظرات و پیشنهادات روی میز مدیریت شهری قرار میگیرد.
نائب رییس شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: شهرداری بیش از هزار خدمت به مردم ارائه میدهد و هدف ما این است که این خدمات مدیریت شهری با سرعت بیشتر به خصوص در حوزه فناوری انتقال یابد.
نظری یادآور شد: با راه اندازی سامانه ۱۳۷ کار برون سپاری امور توسط شهروندان انجام میشود و زیرساختهای فناوری به کمک مدیریت شهری آورده شده و سبب رضایت مندی مردم خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همه ما میدانیم امکانات شهرداری محدود و مشکلات بسیار زیاد است، اما همین امکانات محدود را با روشها و فناوریهای نو و پیشرفته میتوان برای انجام مطالبات برحق مردم هزینه کرد و از اطلاعات مردمی برای برنامهریزی شهر استفاده کرد.
سامانه ۱۳۷ همدان به عنوان پل ارتباطی مردم و شهرداری خردادماه سال ۱۳۹۸ راه اندازی شد.
نظر شما