سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری پایان یافت

شهرکرد-ایرنا- بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور و اعضا هیات دولت با بازگشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به تهران و ترک استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهرکرد پنجشنبه شب پایان یافت.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه به همراه تعدادی از اعضا هیات دولت از طریق فرودگاه شهرکرد وارد استان شد و مورد استقبال مسوولان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

رییس جمهور اسلامی ایران هدف از سفرهای استانی را نهضت خدمت‌رسانی به مردم است و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های دولت اعلام کرد.

آیت الله رئیسی در نخستین بخش از برنامه‌های سفر به استان چهارمحال و بختیاری، علاوه بر بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان، با توضیحات وزیر نیرو و استاندار چهارمحال و بختیاری از روند فعالیت آنها مطلع شد.

وی در ادامه با بازدید هوایی از مناطقی که در زلزله اندیکا خسارت دیده بود، به روستایی در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق استان چهار محال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت رفت و با مردم این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

رییس جمهور در ادامه به شهرستان فارسان سفر کرد و از نزدیک از مجتمع صنعتی کشتارگاه جونقان بازدید کرد و برای رفع مشکلات این واحد صنعتی دستورات لازم را صادر کرد.

پس از آن رییس جمهور در ورود به شهرستان شهرکرد از کارخانه حجاب چهارمحال و بختیاری دیدن کرد و خواستار توسعه این کارخانه برای افزایش تولید چادر مشکی شد.

حضور در جمع اقشار مختلف مردم در ورزشگاه شهدای گمنام آموزش و پرورش در شهرکرد از برنامه های دیگر سفر رییس جمهور به استان بود.

آیت الله رئیسی در ادامه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری شرکت کرد و مصوباتی را برای توسعه استان اتخاذ کرد.

در پایان نیز رییس جمهور در نشست خبری سفر در دانشگاه علوم پزشکی واقع در رحمیته شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد ؛ همچنین اعضا هیات دولت نیز در شهرستانهای 10 گانه استان حضور داشتند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری بود.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha