نماینده شهرکرد : بر نحوه پیشرفت مصوبات سفر رییس جمهور تا انتها نظارت شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن گفت:انتظار می‌رود برای تحقق اهداف مصوبات سفر، با یک جدول زمان‌بندی بر نحوه پیشرفت آنها تا انتها نظارت شود، زیرا اجرای این مصوبات برای استان بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش ایرنا، احمد راستینه هفشجانی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری که با حضور رییس جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت برگزار شد، گفت: در ۶ ماه گذشته در جریان جلسات مستمر کارشناسی برای تصمیمات و مصوبات هوشمندانه این سفر هستم و انتظار می رود برای تحقق اهداف این مصوبات، با یک جدول زمان‌بندی بر پیشرفت آن ها تا انتها نظارت شود، زیرا اجرای این مصوبات برای استان بسیار مهم و ضروری است.

به گفته وی، در کمتر از یک‌سال از تشکیل دولت سیزدهم می‌گذرد و امروز شاهد بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهورو هیات دولت برای حل مشکلات کشور هستیم که نشان از عزم و اراده دولت سیزدهم برای خدمت‌گزاری بی‌منت و پر اثر است که جای تشکر دارد.

راستینه افزود:با توجه به آن‌که فصل کار و فرصت انجام پروژه ها در چهارمحال و بختیاری کوتاه است، ضرورت دارد تخصیص اعتبارها در ۶ ماهه اول سال انجام شود تا پروژه و طرح ها تا سال ۱۴۰۲ به سرانجام برسند.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن تاکید کرد: با وجود آن‌که بخشی از منابع آب کشور در چهارمحال و بختیاری قرار دارد نیاز به وجود طرح جامع تأمین آب شرب صنعت، کشاورزی و گردشگری دیده می‌شود تا از تخصیص های قانونی بهره‌مند شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در استان اشاره و بر ضرورت تکمیل ورزشگاه شهرکرد تاکید کرد.

وی افزود: ۱۷ طرح از طرح‌های ۳۱ گانه باقی مانده که باید برای آن‌ها سرمایه‌گذاری و تخصیص اعتبار شود تا هر چه سریع‌تر تکمیل شوند و لازم است هم از محل صرفهجویی و هم از محل سقف تخصیص برای آن ها بودجه تامین شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و تعدادی از هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه در قالب بیست و چهارمین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha