به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد آخوندی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات یزد با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم مسئولان این نهاد با رسانهها افزود: در بحث گردشگری، دیپلماسی رسانهای باید شکل بگیرد و خبرها و گزارشها در راستای اهداف عالی گردشگری به صورت درست و اصولی منتشر شود.
وی با اشاره به جاذبههای گسترده استان در میراث فرهنگی ملموس و ناملموس ادامه داد: همواره در معرفی یزد، میراث مملوس استان معرفی شده و کمتر به میراث ناملموس که بسیار غنی است توجه نشده که رسانه ها باید به این مهم اهمیت بدهند.
این مسئول به اهمیت فعالیتهای فرهنگی و رسانهای و همکاری با میراث فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: لزوم معرفی جاذبههای پنهان استان، رویداد محوری در گردشگری و لزوم معرفی فرهنگ استان به گردشگران باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
همچنین در ابتدای این دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانههای استان به برنامهها و فعالیتهای این نهاد صنفی اشاره و همکاری بخشهای مختلف را برای تحقق اهداف به خصوص در حوزه فرهنگی و گردشگری استان خواستار شدند.
برگزاری تورهای خانوادگی درون استانی برای اهالی مطبوعات و رسانه استان، تسهیل سفرهای بیرون استانی خبرنگاران، آموزش خبرنگار تخصصی گردشگری و برگزاری جشنواره های مطبوعاتی با موضوع گردشگری از دیگر مباحث این نشست بود.
نظر شما